Odporne grzejniki Jaga

29.11.10

Stadiony piłkarskie, hale sportowe, dworce, puby, a nawet klatki schodowe – to miejsca przez które przewija się duża liczba ludzi. Anonimowość oraz brak poczucia współwłasności sprawiają, że wyposażenie takie jak grzejniki często ulega uszkodzeniu. Można się przed tym zabezpieczyć stosując grzejniki ze wzmocnionymi obudowami.

Więcej na http://www.otopr.pl/pr/odporne-grzejniki-jaga,art,18446.html

2010-11-24 12:14:00.00

Duży metraż – duże możliwości

29.09.13

Duże mieszkanie stwarza bardzo szerokie możliwości do aranżacji. Większa powierzchnia mieszkalna to także duże pole do popisu dla dekoratorów wnętrz, którzy nieograniczani przestrzenią mogą realizować swoje wizje. Inwestycja przy ulicy Pogodnej 36 w pełni to umożliwia.

Więcej na http://www.otopr.pl/pr/duzy-metraz--duze-mozliwosci-,art,32802.html

2013-08-27 13:06:00.00

Deweloper BPI zaprasza na Dni Otwarte do Wola Tarasy

29.05.13

W dniach 25-27 maja br. na terenie inwestycji Wola Tarasy przy ulicy Obozowej 20 w Warszawie odbędą się Dni Otwarte dla wszystkich zainteresowanych nowym kompleksem mieszkaniowym na warszawskiej Woli.

Więcej na http://www.otopr.pl/pr/deweloper-bpi-zaprasza-na-dni-otwarte-do-wola-tarasy,art,31434.html

2013-04-25 16:03:00.00

Harmonijne połączenie projektów domów i wnętrz.

29.04.10

Planując budowę myślimy racjonalnie i rzeczowo: szukamy domu w oparciu o określone potrzebami parametry tj. powierzchnia, bryła, koszty budowy itp. oraz życzeniowo: chcemy by nasz dom był przytulny, urządzony w sposób niebanalny, pasował do nas i naszego stylu życia.

Więcej na http://www.otopr.pl/pr/harmonijne-polaczenie-projektow-domow-i-wnetrz-,art,13745.html

2010-04-21 10:40:00.00

Nowe oblicze systemu informacji w hotelach i spa

08.07.11

Odpowiednio przemyślane i zaaranżowane wnętrze hoteli i SPA niewątpliwie decyduje o klimacie obiektu i wrażeniu, jakie robi na gościach. Świadome marketingowo osoby zarządzające obiektami i ośrodkami wypoczynkowymi starają się wyróżnić nie tylko ofertą ale również wystrojem. Klimat i swoista estetyka ma bowiem wpływ na decyzje klienta, który często „kupuje oczami”.Co zatem z reklamą i oznakowaniami informacyjnymi, które z założenia powinny być krzykliwe, intensywne i łatwo zauważalne, co z kolei niejednokrotnie kłóci się ze swoistym klimatem danego obiektu? Czy można uzyskać kompromis między tradycyjnymi i nowoczesnymi środkami reklamy i informacji a specyfiką i wyjątkowością wystroju danego obiektu? Można - udowodnił to producent reklam, firma GRAFFICO.

Więcej na http://www.otopr.pl/pr/nowe-oblicze-systemu-informacji-w-hotelach-i-spa,art,21767.html

2011-05-25 14:34:00.00

znalezionych: 1520, strona 10 z 304
<<<  -  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  -  >>>